نوشته شده توسط : داتکو

کارت باشگاه مشتریان، تنها راه ارتباطی مشتری با برنامه‌ی وفاداری شما نیست اما شاید بتوان آن را بهترین راه دانست. چاپ کارت VIP برای مشتریان ویژه به جز استفاده در برنامه‌ی وفاداری مزایای دیگری هم با خود به همراه خواهد داشت.

برندینگ و نرم افزار باشگاه مشتریان  :
از آن جایی که چاپ کارت PVC دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد، کمتر فردی حاضر به دور انداختن آن است. از طرف دیگر کارت هواداری دارای امتیاز و اعتبار ویژه‌ای است که احتمال دور انداخته شدن آن توسط مشتریان را تقریبا غیرممکن می‌کند؛ مشتری شما نشان خاص بودن خود را به این سادگی‌ها از دست نمی‌دهد بلکه آن را در کیف پول خود نگه خواهد داشت و حتی با آن شما را به سایرین معرفی می‌کند.


ترغیب مشتری به خرید دوباره
امتیاز و اعتبار موجود در کارت وفاداری و جایزه‌ (Reward) ای که در برنامه‌ی وفاداری فروشگاه هست، مشتری را ترغیب می‌کند تا از این امتیاز استفاده کند و به فروشگاه شما برگردد. در واقع در این حالت شما در ذهن مشتری نسبت به رقبای خود برتری دارید و وجود یک کارت هواداری باعث می‌شود مشتری شما این مسئله را از یاد نبرد.

مزایای چاپ کارت باشگاه مشتریان



:: برچسب‌ها: کارت مشتری , کارت لوبالتی , کارتت باشگاه مستریان , کارت مشتریان وفادار , کارت vip مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : داتکو

بسته به نوع برنامه‌ی وفاداری (Loyalty Program) یا باشگاه مشتریانی که برای فروشگاه یا کسب و کار خود راه اندازی و پیاده کرده‌اید، کارت وفاداری شما می‌تواند از امتیازات یا ویژگی‌های خاصی بهره مند باشد.

کارت VIP با روش طبقه بندی (TIERED PROGRAM)
گاهی کارت مشتریان ویژه به اندازه‌ی کافی به فرد حس "مشتری ویژه بودن" نمی‌دهد؛ برای حل این مسئله، یک روش جدید مارکتینگ مطرح شد که مشتریان را در سطوح گوناگون طبقه بندی می‌کند. معمولا سطح‌های برنز، نقره‌ای و طلایی وجود دارند که به ترتیب امتیاز یا تخفیف بیشتری برای مشتری قائل می‌شوند. برای رسیدن به سطوح بالاتر در این دسته بندی، مشتریان یا باید هزینه‌ی بیشتری بپردازند و یا با افزایش تعداد دفعات خرید، معرفی به دوستان و ... سطح خود را ارتقاء دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای سطح بندی و دسته بندی مشتریان، تشویق آن ها به بازگشت و خرید بیشتر است.

طراحی کارت VIP شخصی مشتریان
کارت مشتریان ویژه به صورت شخصی سازی شده می‌تواند چندین برابر بیشتر منجر به بازگشت سرمایه (ROI) شما شود. برخی کسب و کارها با شخصی سازی کارت باشگاه مشتریان مشتری، باعث تضمین برگشت آن‌ها و استفاده از خدمات می‌شوند. تاثیر فوق ‌العاده مثبت شخصی سازی و تخصیص وقت برای مشتریان طبق تحقیق روانشناسی به نام نوربرت شوارز اثبات شده است.

انواع کارت باشگاه مشتریان



:: برچسب‌ها: نرم افزار باشگاه مشتریان , برنامه وفاداری مشتریان , سییتم کارت وفاداری مشتریان , طراحی باشگاه مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : داتکو

کارت باشگاه مشتریان یا کارت VIP که به آن کارت هواداری یا کارت وفاداری نیز گفته می‌شود هنوز نقشی اساسی در راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه‌ ها و سایر مجموعه‌ها دارد. کارت وفاداری باشگاه مشتریان (Loyalty Card) وقتی متولد شد که کسب و کارها به اهمیت وجود مشتری وفادار پی بردند.

یک مشتری وفادار:
بیشتر از یک بار از خدمات شما استفاده می‌کند.
شما را به دیگران معرفی می‌کند. (Word of mouth marketing)
کمتر حاضر است خدمات رقبا را امتحان کند.

کارت VIP ( مشتریان ویژه) باعث می‌شود مشتری شما احساس با ارزش و خاص بودن پیدا کند، با هربار استفاده از برند شما از تخفیف بهره مند شود و در نتیجه بارها و بارها به سمت شما بازگردد؛ در واقع آنقدر به شما وفادار باشد که نسبت به برندتان تعصب پیدا کند. تحقیقات نشان داده که برای هر مجموعه، جذب مشتری جدید هزینه‌ای 6 تا 7 برابر بیشتر از نگه داشتن مشتری‌های قدیمی دارد؛ پس ساخت و راه اندازی یک برنامه‌ ی وفاداری مشتریان (Loyalty Program) باعث 60% سوددهی بیشتر خواهد شد.

کارت مشتریان ویژه یا کارت باشگاه مشتریان در عین سادگی، عملکرد مثبتی دارد و به همین دلیل است که هنوز توسط مجموعه‌هایی مثل استارباکس یا برند آرایشی سفورا استفاده می‌شود. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت خود و مخاطب شناسی مشتری، به شکل متفاوتی از کارت باشگاه مشتریان استفاده می‌کند.

مشتری وفادار



:: برچسب‌ها: کارت مشتری , طراحی کارت باشگاه مشتریان , سیستم باشگاه مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()